Direktlänk till inlägg 14 oktober 2010

"Snälla döda mig inte.."

Av sadbuttrueee - 14 oktober 2010 13:57

Detta är min berättelse om hur jag kunde smita från en sån ond människa, som lovade mig det mest dyrabaraste i livet, Kärleken... En lek för honom?

Hemlig identitet..
Denna bloggen handlar om misshandel, svek, slag,kränkning,påhopp,otrohet osv.
Hur kunde jag finna trygghet hos en sån människa?

 
 
Ingen bild

Sara

14 oktober 2010 18:57

Hej.

Du alltså man ljuger inte om sånt här.
om det vart på riktigt skulle du kunna stava och bilderna säger inget///Sara 31 år

sadbuttrueee

14 oktober 2010 19:08

du e 11 år äldre än mig, så tyst med dig!

 
Ingen bild

Sadbuttrue

14 oktober 2010 19:15

till dig "sara" har du något att komma med eller tror det är felaktiga uppgifter? välkommen skicka ett mail eller något, så får du själv kolla upp det, men kalla ingen lögnare om du inte känner personen i frågan. Det gör inte dig till en bättre person att hoppa på någon, jag förmedlar inga lögner. Däremot är jag emot sånt, och jag vill hjälpa folk som varit utsatta för detta! Du kan inte föreställa det, för då kan jag uttrycka mig!"DU HAR INTE VARIT MED OM DET, SÅ RENT UT SAGT! HÅLL KÄFTEN!

 
Ingen bild

Em

14 oktober 2010 20:12

vad har hennes stavning med saken att göra? Du är en stark person! Lycka till!

sadbuttrueee

14 oktober 2010 20:24

Tusen tack för dina ord!

 
Ingen bild

anonym

14 oktober 2010 20:47

sara du e en jävla bith! hur fan kan du säga att hon ljuger! så lågt trodde inte mina ögon när jag läste din kommentar! har bara två ord: fy fan!!
men till dig (förlåt kommer inte ihåg vad ditt fejknamn va) men asså väldigt starkt av dig o vilken hemsk upplevelse! lycka till i fortsättningen o jag tror iaf på dig! ;)

sadbuttrueee

14 oktober 2010 20:51

tack för dina fina ord, tack för du tror på mig :) Jennah va mitt fejknamn! kramar om*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sadbuttrueee - 5 november 2010 11:00


Namnen som kommer finnas i min självbiograf kommer uppfattas som andra namn. Så namnen du ser här, finns inte. Dem heter annorlunda!JAG BER ER, LÄS HELA..OCH KOMMENTERA!JAG BER ER! OCH NI SOM BLIVIT UTSATTA FÖR LIKNANDE, ELLER PÅGÅR..VÄNLIGEN KOMMENT...

Av sadbuttrueee - 4 november 2010 15:15

Först och främst är jag otroligt tacksam över alla era fina kommentarer ni skänkt till mig. Betyder starkt! Samt besviken på en person som påstår jag ljuger, hoppa inte på människa i frågan om du inte känner den. Då kan jag uttrycka mig något om dig"...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards